Gyakran Ismételt Kérdések
Hány nap a szállítási idő?
A rendelések teljesítési ideje 2-6 munkanap.
Sikertelen lett a bankkártyás fizetésem, mi a teendő?
Amennyiben a simple-pay fizetés meghiúsul, automatikusan törlődni fog a rendelés és egy újat szükséges leadni.
Van lehetőség egészségpénztári kártyával fizetni?
Egészségpénztári kártyával történő fizetésre online webáruházakban sajnos nincs lehetőség. Egészségpénztári számla igénylése lehetséges oldalunkon. Amennyiben egészségpénztár nevére kiállított számlát szeretne, kérjük, hogy a számlázási adatoknál jelölje meg ezt a lehetőséget.
Gyógyszert szeretnék rendelni, de nem engedi a rendszer leadni a rendelést.
Ha gyógyszernek minősülő készítményt tartalmaz rendelése akkor csak személyes patikai átvétel vagy szakszemélyzet általi kiszállítással kérheti rendelését. A személyes patikai átvétel csak 9.999 Ft feletti vásárlásnál, szakszemélyzet általi kiszállítás csak 19.999 Ft feletti vásárlásnál választható ki.
Az alábbi linken tudja ellenőrizni irányítószáma beírásával, hogy az adott körzetbe elérhető e gyógyszer házhoz szállítási szolgáltatásunk: https://www.patika24.hu/patikapont
Mi számít gyógyszernek (OTC)? Miért fontos tudnom, hogy egy termék gyógyszer vagy sem?
A gyógyszereket az különbözteti meg pl. az étrend-kiegészítőktől, hogy sokkal szigorúbban be vannak vizsgálva, így a jelzett hatóanyag-tartalom bizonyítottan bennük van, valamint a tisztaságuk, melléktermékektől mentességük is komolyabb szabályozás alá esik. A gyógyszereknél a dobozon törzskönyvi szám szerepel (OGYI-T-….) az egyéb készítményeknél nem. A 2022. január 1-vel életbe lépő jogszabályváltozás miatt a gyógyszerek házhoz szállítását kizárólag a közvetlen lakossági gyógyszerellátásra jogosult vállalkozás jogszabály szerint arra jogosult szakdolgozója végezheti. GLS, MPL, Foxpost és egyéb futárszolgálattal ezek a készítmények nem rendelhetők.
A gyógyszernek minősülő készítményeket hogyan ismerem fel a patika24.hu oldalon?
A gyógyszernek minősülő készítmények esetén a készítmény fotója mellett szerepel: “Csak személyes gyógyszertári átvétellel vagy szakszemélyzet szállítással vásárolható", illetve a termék bal felső sarkában szereplő PatikaPont autó kiemelésével különböztetjük meg melyik készítmény gyógyszer.
Módosíthatom a rendelésem, miután már leadtam?
A beérkezett rendeléseket igyekszünk minél gyorsabban feldolgozni, hogy a lehető leghamarabb kézhez kaphassa csomagját, így sajnos rendelés módosításra a leadást követően nincs lehetőség. Kérjük, hogy ilyen esetben kérje rendelése törlését ügyfélszolgálatunknál és rögzítse újra a megrendelését.
Ha egy termék nem rendelhető, mikor lesz belőle újra?
Amennyiben nem tudja hozzáadni kosarához a terméket, valószínűleg hiánycikk/nincs raktáron. Ebben az esetben érdemes visszalátogatni későbbiekben az oldalra és ellenőrizheti, hogy már hozzáadható-e a kosárhoz. Ha valami tartósan nem rendelhető, ügyfélszolgálatunktól tud információt kérni a termék elérhetőségéről.
Fizethetek készpénzzel az átvételkor?
GLS és Magyar Posta házhoz szállítás esetén van rá lehetőség. Foxpost, személyes patikai átvétel és szakszemélyzet általi kiszállítás esetén kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges.
Személyes patikai átvétel esetén, hány napig őrzik meg a csomagot?
A státusz módosításról küldött értesítéstől számítva egy hónapig tartják a csomagot az átvételi ponton.